wtorek, 21 kwietnia 2015

1 happy days

Challenge accepted!
  Well done, you're officially registered for the challenge.
  To remind you the rules for the next 100 days:
1. Every day pay attention to what makes you happy;
2. Take a picture of at least 1 thing per day;
3. Upload the picture to your favorite social media with the hashtag #100happydays.

Wyzwanie przyjęte!
  Dobrze, jesteś oficjalnie zarejestrowana do wyzwania .
  To przypomnienie zasad najbliższych 100 dni :
1. Każdego dnia należy zwrócić uwagę na to, co sprawia, że ​​jesteś szczęśliwy 
2. Zrób zdjęcie przynajmniej jedno dziennie 
3. Dodaj zdjęcie do swojej ulubionej social media z hashtag # 100happydays .

No to zaczynamy. Zdjęcie już udostępnione na instagramie. Co dziś sprawiło mi przyjemność? Zakupy w second hand :) Kupiłam sobie kamizelkę, o której ostatnio myślałam, że bym taka chciała. I kupiłam siostrzenicy chłopaka płaszczyk przeciwdeszczowy czerwony w białe grochy. Wszystko wygląda jak niowiusienkie. Płaszczyk ma nawet przy sobie dodatkowy guzik, niczym prosto ze sklepu :) Kamizelka jest z New Look, jednego z moich ulubionych sklepów w Polsce. Jestem zadowolona z tych zakupów. Płaszczyk był za 15 zł, a kamizelka za 2 zł. Polecam second hand wszystkim :)
  
                                                                 ~Jelly 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz